جشنواره تخفیف های داغ فقط تا 15 تیر

کارگزاری آگاه

دسته بندی :خط ویژه 13 فروردین 1399 خط ویژه 4385 مشاهده

کارگزاری آگاه در حال حاضر دارای 453 نفر پرسنل با میانگین سنی حدود 32 سال و میانگین سابقه حرفه‌ای اعضای هیئت مدیره بالغ بر 18 سال است.

در بین کارگزاری‌ها، آگاه بیشترین سرمایه انسانی را در بخش پشتیبانی خدمات دارد.

بسیاری از پرسنل نیز دارای مدارک حرفه ای بازار سرمایه هستند.

بسیاری از فعالان بازار خرید و فروش سهام را کاری سخت می دانند در حالی که چگونگی خرید و فروش سهام بسیار آسان است .

به خصوص با توجه به طراحی فوق العاده عالی سامانه ی معاملاتی کارگزاری آگاه، معاملات سهام بسیار آسان تر شده است.

در این مطلب آموزشی می کوشیم تا شما به راحتی بتوانید از طریق سامانه ی معاملاتی کارگزاری آگاه معاملات سهام خود را انجام دهید.

تاریخچه

سازمان ها با هر هدفی که تشکیل شده باشند، ملزم به جلب رضایت مشتریان خود هستند.

این الزام از دستورات الهی در حفظ کرامت انسان ها، از قانون و انگیزه های اجتماعی، همچنین از ضرورت های تامین منافع سازمانی برای کسب سود مناسب ناشی می شود.

شرکت کارگزاری آگاه به عنوان اولین شرکت گروه آگاه در سال 1384 با شماره ثبت 6252 تاسیس گردیده و یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران است که توانسته با ارایه کلیه خدمات کارگزاری در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار از اعتبار مناسبی برخوردار گردد

در این راستا کارگزاری آگاه همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود در عرصه مشتری مداری و ارضای نیازهای آنان بوده و این مهم را بر خود و کارکنان خود واجب دانسته است.

کارگزاری آگاه خط مشی خود را به عنوان یکی از مهمترین مستندات پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد 2008 :ایزو 9001 مستقر نموده است

در جهت جلب رضایتمندی مشتریان و ذینفعان به ارائه خدمات موثر به آنها پرداخته است همچنین در راستای تضمین کیفیت فعالیت های شرکت خط مشی خود را به شرح زیر اعلام می دارد.

فعالیت های شرکت

  • شناسایی و اولویت بندی ارزش های بهبود و نوآوری با هدف ارتقاء خدمات
  • توسعه، ارائه و نوآوری در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات
  • ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با شناسایی و درک نیاز و انتظارات آنها و بالا بردن تعداد مشتریان با افزایش کیفیت و تنوع در ارائه خدمات و حفظ ارتباط مستمر با آنها
  • توسعه ارزش پایدار برای ذینفعان با مدیریت بهینه منابع مالی و اعتباری به منظور افزایش سودآوری
  • توسعه کیفی منابع انسانی و بهبود زندگی کاری کارکنان از طریق نگاه کاربردی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه محوری و الزام به اصل شایسته سالاری
  • تلاش برای بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت از طریق توسعه فرهنگ کیفیت و برقراری مشارکت کارکنان
  • حفظ و ارتقای کیفیت خدمات ، مسئولیت مشترک کلیه همکاران در تمام سطوح سازمانی است و نماینده مدیریت بر تسریع در روند طراحی و استقرار نظام فوق الذکر و نظارت مستمر بر اجرا ، حفظ و بهسازی آن به صورت منظم و اثر بخش نظارت خواهد داشت
  • مشتریان بطور کلی به دو دسته “مشتریان خرد” و “مشتریان بزرگ” تقسیم می شوند که هرکدام از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند بود.
  • تدوین و کنترل استراتژی مارکتینگ سازمان با توجه به مقتضیات بازار هدف توسط کارشناسان خبره و متولیان اجرای برنامه های واحد استراتژی

واحدهای کارگزاری آگاه :

  • معاملات اوراق بهادار
  • معاملات آنلاین اوراق بهادار
  • بورس کالا
  • آتی سکه
  • بورس انرژی
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری
  • تامین سرمایه
  • آموزش

شرکت‌های همکار:

  • ویستا سامانه آسا
  • مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه

افتخارات کارگزاری آگاه:

  • کسب رتبه الف در میان 108 کارگزاری
  • جزو سه کارگزار برتر کشور در سال‌های اخیر
  • بهره‌مندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوری‌های پیشرفته
  • دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه
  • آدرس ساختمان مرکزی :

تهران- خیابان نلسون ماندلا (آفریقا)- بالاتر از میرداماد- بن بست پیروز- پلاک 13

  • آدرس ساختمان البرز :

تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از میرداماد- خیابان یزدان پناه- پلاک 91- طبقه 9

  • آدرس ساختمان طالاقانی :

تهران- سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر الدین طوسی، نرسیده به میدان سپاه، پلاک 280، طبقه اول ، واحد 4

  • آدرس ساختمان سعادت آباد :

تهران- سعادت آباد، بلوار دریا، روبروی پارک دلاوران، پلاک ۷۰، طبقه فوقانی جین وست

  • کد پستی: 1917675113
  • تلفن تماس کارگزاری آگاه: 41792000-82154000
  • پست الکترونیک کارگزاری آگاه: info@agah.com
  • وب سایت کارگزاری: www.agah.com

تمامی خدمات مربوط به سجام ، سمات و کاگزاری آگاه در دفتر پیشخوان ماهان به آدرس :

تهران،یافت آباد،چهارراه قهوه خانه ،ساختمان ماهان ، دفتر پیشخوان ماهان

به مشتریان ارائه میشود

خط ویژه

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .

لینک کوتاه:
Open chat
به کمک نیاز دارید؟
سلام
چه کمکی میتونم بکنم؟
0